onsdag 30 januari 2008

Snart åker vi :)

Efter jobbet bar det iväg till 4h för lie agility träning. Det var Ingalill med Nisse och jag. Vi byggde upp en hoppbana som var lite klurig. På första försöket lyckades jag och Pluto hoppa staketet, wow för min lilla Snuto duto. Som vi har tragglat med staketet och nu fixa vi det, härligt! slalomen fungerade bra för Hobbe även med flera hinder innan, gött! Jag och Hobbe får dock jobba vidare med staketträningen. Ibland blir jag lite rädd eller snarare nervös för min lilla bc kille. Han har inte riktigt koll när han hoppar däcket i fart. Det blir lite hipp som happ... Ser han överhuvudtaget vart han hoppar eller kastar han sig bara hejdlöst fram när jag säger hopp? När vi hade tränat däcket några gånger i fart funkade det bra. Förstår inte riktigt hur jag ska kunna hinna med min lilla racerhund (Hobbe) på tävling men det ska bli spännade att se :) Kan ju inte påstå att man har världens bästa flås!

Imorgon bär det av till London med sambo + hans föräldrar. Det ska bli gött! Inte fel att bli bjuden på resa. Eriks mamma fyller 60 år och vet inte om vart vi ska åka. Det ska bli spännade att se vad hon gissar härnäst. Hon tror att vi ska till Oslo, men icke ;) Jag känner mig som en riktig barnunge för jag älskar och ser fram emot starten med flygplanet, känns som att åka karusell. Det killar så gott i magen, iiihhhhh...! Hundarna ska bo hos Sven (bekant till vår familj) och där kommer de att bli bortskämda! När jag var ute och gick med Sven så fick de stanna och nosa vid varenda kissfläck längs vägen. Snacka om för snäll, men hellre det! Det är skönt att veta att de får det bra. Jag kommer att sakna dem. På söndag är jag hemma i stan igen.





See you later....

2 kommentarer:

HrVegas & Madelaine sa...

Hej! ÅHH va härligt att åka på resa + att bli bjuden är ju en bonus. Ha de så kul å tack för senast. Kram från oss.

Anonym sa...

Hej gumman!
Nu äntligen funkar er sida för mig!
Gu så härligt med en resa, och betald dessutom:) Ni får ha det så jättebra, ser verkligen fram emot att träffa er i feb!!! Vi saknar ju er massor!!!
Massa kramar till våra bästaste=)!