tisdag 5 februari 2008

Tillbaks till verkligheten

Nu är man tillbaks till vardagen igen. Det har varit en trevlig vistelse i utlandet. Tänk om man hade mycket pengar vad mycket trevligt man kunde köpa sig då. Men men det är bara att drömma vidare om alla fina saker man sett. Jag såg en skitsnygg väska men ack så ful den blev när jag titta på prislappen ;) 7000 kr. Köpte man en sån skulle man ju aldrig våga använda den! Jag har ätit gött, druckit gött och haft det gött! Kan det bli bättre? :)

Igår kände jag mig lyxig var först till frisören som fixade till min hemska vinterkalufs, skönt! Jag kände mig lite fräschare när jag klev därifrån. Sedan iväg för lite hundträning med Ingalill med Nisse och Anette med Cider och Whiskey. Det blev en lite blandad kompott med agility och lydnad. Pluto var helyster och Hobbe het, så det märks att de inte tränat på ett tag. Tränade bla. slalom i fart, Ställa upp framför rutan och gå fot istället, sitt i grupp med koncentrationen på mig (med Hobbe). Det gick bra fick säga till honnom lite ibland att här är jag!! Pluto var pigg och framåt i slalomen. Jag kunde tom. springa förbi honom i slalomen,vilket gjorde mig imponerad. Det har jag inte kunnat förut! Jag var nöjd med träningen i stort.

Nä nu ska jag åka hem till mamma och va social och få lite semla mums... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Høres godt ut med en tur til utlandet og bare kose seg. Som du forstår blir det ikke noe av det på meg med det første. Sånn er det når man skaffer seg så mye ekstra jobb :-)
Men selvfølgelig må vi til Sverige og gå litt lp neste helg.Da håper jeg du har nervene under kontroll, for da er jeg sikker på at det kommer til og gå kjempe bra. Flinke er dere, du må bare begynne og tro på det selv ;-)
Sees neste helg.
Klem