söndag 14 juni 2009

Slutet gott allting...

I torsdags kände jag mig faktiskt lite gammal :) Jag var och firade Ellen på hennes student och insåg då att det var tio år sedan jag själv tog stundenten!!! Passade även mammas voffe Bonnie. Hundarna och jag åkte ut till Sörmon och gick på em. Jag hade verkligen två knäppgökar+en fisförnäm med mig. Två av dem sprang runt som idioter och en trippade på fint i spåret. Det behöver nog inte nämnas några namn vem som var vem ;).

Helgen har gått i sällskapens tecken. Vi hade mamma på middag på fredag kväll och på lördag hade vi fest. Himla trevligt att träffa alla kända men också några nya ansikten. Försökte mig på konsten att göra en välkomstdrink men då är det bra om man provat den själv först för den smaka alldeles för mycket sprit. Så det fick bli andra drinkar istället! Så nästa gång går jag på säkra kort ;) Sedan blev inte kvällen riktigt som jag tänkt mig men vad gör man inte för sina vänner :) Som tur var löste det sig i slutet av kvällen så slutet gott allting gott.

Stort grattis till Anette med sin Cider som placerade sig bra i både lydnad och agility på Sm. Jag blir så himla iponerad av er. Jag kan inte annat än bara säga, WOW! Det måste hjälpt med min skål för dig igår kväll/natt!!

Grattis också förstås till klubbens lydnadslag som vann Dm. Härligt jobbat av er.

Lite spårande får det bli till kvällen, jag kan ju inte bara softa bort hela söndagen även om det är rätt gött så här dagen efter ska jag villigt erkänna ;)


/Bamse kram till er alla

2 kommentarer:

Anette W & C sa...

Tack för det grattis! Vi hänger gärna med o spårar annan dag för nu är det dags att börja väcka liv i de kunskaperna igen! ;-) Och tack för skålen!

Lena & Gubben sa...

GLAD MIDSOMMAR :)
Kram från oss