onsdag 24 juni 2009

Hörs jag??


Detta blir ett litet dystert inlägg men det brukar kännas lite bättre när man skrivit av sig lite. Jag behöver få ur mig lite negativ energi som ligger och gror och som tynger mig just nu. Ibland undrar jag om jag är osynlig eller om jag pratar för döva öron. Det känns ibland som om jag blir överkörd och det jag säger inte är av någon större vikt och därför inte behöver lyssnas på. Är jag för snäll så det är därför ingen lyssnar eller är jag menlös eller vad beror det på? Har jag inte tillräckligt med pondus. Måste jag bli en bitch för att mina åsikter ska tas på allvar. Vad är det som avgör vems åsikter man lyssnar på och genomför. Är det hur man är som person eller hur man marknadsför sina åsikter/synpunkter eller är det den som skriker högst? Kan inte mina ideér också vara värda att genomföra eller är de så fel?? Eller beror det bara på att de kommer från mig? Jag bara undrar!!


/ En dyster skrivare :(
Jag mår säkert bättre imorn när jag sovit på saken!! :)

Inga kommentarer: