onsdag 19 mars 2008

Inte på humör

Början på denna veckan har jag inte varit på topp!! Snön kom som ett slag i ansiktet på mig :( Jag tappade då suget på allt totalt och tillråga på allt fick jag mensvärk så måndagskvällen låg jag bara hemma och mådde dåligt och tyckte synd om mig själv. Jag trodde verkligen att våren var här nu och att man nu kunde träna ute ordentligt, men nejdå... Nu kan snön kvitta för mig morrr Tisdagen var jag inte heller på humör och gjorde en massa ärenden som måste göras. Lite lydnad blev det på kvällspromenaden i alla fall.

Idag kändes det bättre och vi var på klubben och tränade. Jag måste hitta tillbaks till min positiva energi som jag haft igen för nästa helg är det tävlingsdebut i agility och lydnadstävling. Allt på samma helg!! Det kändes väldigt kul att starta i agility, men vi har inga förväntningar där än. Lydnaden känns bra ena dagen och sämre nästa så där vet jag inte riktigt hur jag känner ??? Eller så är det mina dåliga tävlingsnerver som kommer krypande...

Men humöret blir nog lite bättre med lite påskledigt!! Är det nån som vill träna på söndag em. eller på måndag hänger jag gärna på eller tar en promenad eller nåt, bara så ni vet!!'

Imorn ska jag klä ut mig till påskkärring på jobbet, hi hi eller man kanske inte behöver klä ut sig längre, nu kanske jag är en kärring vad vet jag :) När går egentligen gränsen för det?





















Snacka om att lillgrabben har växt!! Satt och titta på valpbilder häromdagen och det känns som det var hundra år sedan han var så liten som bilden högst upp!! Sötnosen ;) Det längst ned är taget härom veckan!

Ett litet smile :) från deppisen

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror att gränsen för kärring går vid typ 45 eller nått.. kanske 50????

Du ska se att ni vi väl kommer dit 8jag är där före dig tyvärr) så skjuter vi nog på gränsen betyyyydligt längre!
Lycka till på tävlingarna!

Anonym sa...

Jeg tror nok det er lenge til du kan kalle deg kjerring Jeanette :-)
Spennende med stevne i lp og agilit på en helg da.Skal krysse fingre for dere.
Er enig med deg at snø er skikkelig dritt nå. Er klar for bare gress plener, sol og varme dager vi også. Siden vi ikke får gjort noe med det, får du forsøke deg på masse treningen sammen med andre. Det bruker hjelpe på motivasjonen.Fortsatt god påske til deg og dine. Klem