fredag 13 februari 2009

utmanad igen

Jag har visst blivit utmanad av Hanna.

1) Favorit -TV-program;
CSI.

2) Fyra saker jag gjorde i går;
Gick på hundpromenad i rudsspåret, tränade lydnad och såg på tv och sist men inte minst var vi lata och köpte mat från bk.

3) Fyra saker jag ser fram emot;
Åka bort på minisemester, våren och värmen och första pris med Hobbe.

4) Fyra favoritrestauranger;
Fontana, Alfie, Vedugnen och pitchers.

5) Fyra saker på önskelistan;
LCH med Hobbe, mosaik uppsatt i köket, en egen trädgård och uteplats.

6) Fyra personer som jag utmanar:
Anette, Mia, Maud och Anna.

Idag hade jag den stora äran att sluta tidigt. Så snart ska jag ge mig ut på en hundprommis för att sedan iväg och träna mig själv. Då kan jag ju äta gott ikväll utan dåligt samvete ;)

Inga kommentarer: