måndag 7 september 2009

Grattis till er alla!!

Börjar dagens inlägg med ett stort GRATTIS till Catrin med Härja till klassvinst och uppflyttning till högre klass spår, brorsan Cider som med de inlånade förarna Maria och Anna fixat de sista sm-pinnarna så nu är de inkvalade till sm 2010 och Karina med Morris som fixat första pris i elit. Stort grattis till er alla!!





Ja vad har jag gjort sedan sist. Jag kommer knapt ihåg! Tänk vad minnet kan svika efter en vecka. Det är ju nästan läskigt! :) Lördagen var vi till Mariebergsskogen och fikade på naturum med Eriks barndomskompis och hennes två barn. Erik räddade tillbaks dotterns leksak från getterna i lillskogen. Vet inte hur det hela hade slutat annars men allting slutade som sagt gott som tur var! Söndagen var jag funktionär på klubbens spårtävling. Tyvärr så gick det inte bra för ekipaget som skulle gå mitt spår så de bröt strax efter början. Jag blir lite ledsen för jag ville ju så gärna att det skulle gå bra. Whiskey hade fått ta vårt spår och fixat det fint. Vad skönt att någon fick nytta av mitt spår i alla fall!

Under veckan har det främst agilitytränats i regnet. Vi har övat på starter med busvisslingar, kf m.m. Busvisslingarna var lite äckliga men sedan funka det bra. Jag måste köpa en visselpipa och öva med också så hoppas jag att jag fått bukt med tjuvstarter. Om inte annat så märks det till helgen! Denna träningsgång hade jag varit så klok så jag tagit gummistövlar på mig men glömt keps istället. Inte kan man tänka på allt inte :) Men varm och go om fötterna var jag!

I helgen började jag bli lite snuvig och igår blev det värre och idag känner jag mig lite vissen och fortsatt snuvig så det blir hemma och vila nu ikväll. Jag hoppas det inte blir värre :( Jag hoppas jag håller mig frisk till helgens tävlingar.



/bloggar`n

1 kommentar:

CaEk74 sa...

Tack för Grattiset!! o för supporten ;) samt jättetackför idag, trevligt, synd att vi inte hann med lite agilitytränat oxå ;)
HA de gott