onsdag 23 april 2008

Jag lever, jag lovar !!!!!

Folk har kanske funderat på om jag försvunnit, men se icke. Jag har haft mycket med mig själv och mitt jobb. Mitt huvud har från och till gett sig till känna med migrän oftare och oftare. Jag får kolla upp det om det inte ger sig :( Jag säger bara det kvinnliga arbetsplatser, suck!! Jag skulle kunna häva ur mig hur mycket som helst, men vad hjälper det!! Just nu vill jag bara åka bort eller ta tjänstledigt från jobbet. Jag är i alla fall mycket glad för att jag har ett liv utanför jobbet. Nä nog ältande om mig själv.

Vi har faktiskt hunnit träna också. Vi har mest kört agility och spårat, men lite lydnad har vi också hunnit med. I helgen bär det av till Torsby på en inofficiell agilitytävling med Anne och Maria. Det är aldrig fel med lite sällskap. Hobbe ska starta två hoppklasser.

Spårandet känns bra så det känns gott inför den snart stundande debuten. Brukslydnaden sitter sådär, men vi tar det för vad det är. Vi är ju båda gröna inom detta område. Så det ska bara bli skoj!

Agilityn går vi kurs varje onsdag jag och Hobbe och där blir vi drillade. Gungan går bättre och bättre. I onsdags kunde Hobbe ta gungan med hinder innan, tummen upp!! Vi har en lång väg kvar men jag känner att vi utvecklats sedan kursen i höstas. Slalomingångarna får vi jobba vidare med.

tack och hej! På återseende

1 kommentar:

Anonym sa...

Avundas inte sistuationen på ditt jobb.... Hoppas det löser sig!

Nu kör vi på med agilityträningen! Ska bli kul att höra hur det går för er i Torsby till helgen!