fredag 24 april 2009

Kunde inte riktigt låta bli!!

Jag kunde inte riktigt hålla mig till en träningsfri vecka. I onsdags var jag till Kronbacken och valllade. Det var himla skoj :) Vi var lite ringrostiga eller i alla fall jag :) Inte lätt att förstå sig på de där bäna alla gånger, räcker det inte att förstå sig på hunden ;) Jag tycker vi var himla duktiga i alla fall för att vara två gröngölingar som från början inte kunde någonting. Men visst finns det mycket mer att lära!! Heidi och Ulf var snälla och hjälpte mig även om jag ibland har svårt att få till det. Hobbe har verkligen tänt till på får nu för han satt till och med och pep när Heidi valla med sina voffar och det har verkligen inte hänt förut snarare åt andra hållet.

Sedan blev jag bjuden på fika och fick hälsa på alla söta Cockie och Roi valpar. Alla var himla goa och söta, men en borde heta Piraya (det är ju på P och allt ;)) för attans vad den bet en. Tack för trevligt sällskap och alltid så positiva uppfödare, tummen upp för er.

Jag har också hunnit med en prommis på skutberget med Anette och voffar. Jisses vad folk som ska komma i form till bech 2009 det var som värsta autoban :) Vi träffade gamla bekanta på vägen också.

Bilder från påsk och aprilmånads promenader...





























/Önskar er en toppen helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte Grattis!
Kul att ni fick till det idag. Ett 1:a pris trots en nolla, bra gjort. Nu är ni på G.
Lycka till framöver!
från
Gunilla o Kiwi

Andreas sa...

Grattis med 1.pris:D Heia Heia! Vi ses vel på kenneltreffet?