måndag 11 februari 2008

Sju, sjuk och åter sjuk...

Jag börjar bli lite trött på det här nu, suck.. Orkar inte göra någonting. Inser att jag så här i efterhand skulle varit hemma redan i torsdags, men stönig som jag är så går jag iväg och jobbar både torsdag och fredag och se det straffar sig!! Fick feber på fredag natt som steg och blev högre på lördagen. Men nu har i alla fall febern släppt, men denna för...kade hostan verkar inte vilja ge med sig. Jag har inte kunnat hundträna sedan i onsdags, suck... Snacka om abstinens för både matte och voffar särskilt Hobbe.

Stort grattis till alla klubkamrater och deras agilityresultat i helgen! Härligt jobbat av er :) Skulle varit kul att varit där och sett er! Hobbe skulle ha startat sin första agilitytävling i lördags, men så blev dock inte fallet. Så den får vi skjuta på framtiden! Jag som hade sett fram emot den tävlingen. Jag blir galen om jag inte blir frisk snart, kommer snart börja klättra på väggarna ;) Nä nu får jag ta och sluta tycka synd om mig och rycka upp mig lite!


Atjoo, prosit.... :(

10 kommentarer:

Cissi sa...

Krya på dig!!! Se till att va frisk till på lördag nu, du kan ju inte missa årsmötet (läs: den efterföljande festen ; )

Anonym sa...

Håller med föregående talare - Krya på dig! Hoppas vi ses snart (utan hosta ;))

Anonym sa...

Testing, testing! Kollar om det funkar att skriva här. Krya på dig nu så du slipper klättra på väggarna!!

Anonym sa...

Ah, nu funkar det ju utan lösenord!! Bra jobbat av webmastern ;)

Anonym sa...

God bedring (heter det på norsk). Håper du snart er i form, og at vi sees til helgen.

Anonym sa...

Krya på dig!!!! Kram

CaEk74 sa...

Krya på dig, saknar dig på träningarna! Sköt om dig o hoppas du blir frisk snart
kjam

Anonym sa...

Tackar för grattis och krya på dig!! Tråkigt att du missade tävlingen! Hoppas du snart är tillbaka på våra sena men ack så trevliga nattpass =)

Kram Kristina Simba&Tuva

heidi sa...

Ja,hoppas du er fit for fight i morgon!!!

Anonym sa...

Så synd at du ikke var frisk og kunne være med på stevnet i helgen. Savnet deg.