tisdag 18 augusti 2009

Grattis Pluto!!!













Lite bilder på Pluto tagna från 2006 och framåt...


Idag fyller Pluto 9 år. Stort grattis till dig! Jag fattar inte vart åren tar vägen!! Dagen får firas med många köttbullar och lite träning i parken här hemma. Hobbe ska ju som sagt iväg till tandläkaren så lite tråkigt blir det tyvärr på Snutos dag men sedan får jag hitta på lite skoj. Jag hoppas på många, många härliga Snuto år framöver. Det blir ju tyvärr så att jag inser att min lilla hårboll inte är purung längre men han är nästan piggare nu än han var som yngling. Det var många som tog honom redan i fyra års åldern för en gammal tik, men näää :) Han kommer som sagt alltid vara min alldeles första, egna hund!! En herre med egen vilja som ingen sätter sig på, men som alltid är så GLAD och älskar att stå i centrum och få uppmärksamhet! Skulle han vara människa är jag säker på att han skulle vara kung!! :)





Tack för grattisarna till Hobbe o mig efter söndagens pinne!! Alltid lika kul att läsa! :)






/bloggarn


















5 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis til pinnen, underbart!! Och grattis till Herr Pluto!! Om Soori hade levt hade hon uppvaktat stort, hon gillade den gentlemannen skarpt! Kram Malin & Keno

Hege og Gustav sa...

Tusen takk for grattis, og til deg også. Endelig satt den Jeanette. Veldig moro at du får lønn for jobben du har gjort med lille Hobbe gutt. Grattis til pinne og grattis til Pluto. Klem

Ellen sa...

Grattis Pluto!

Hanna sa...

Hipp hipp hurra!!!

Anna sa...

Grattis säger vi mä!!