måndag 1 december 2008

endast 1 år kvar...

För vissa men inte för mig. Jag har ju ett år till. Erik fyllde nämligen 29 år i lördags och det är så roligt att retas. Jag kan liksom inte låta bli. Inte för jag vet om han bryr sig så mycket. Jag gjorde i ordning frukost på sängen. Det är ju ett måste när man fyller år i alla fall hos mig :) Sedan fick han sång av mig och Pluto och paket. Vet inte om han uppskattade sången, kanske Plutos stämma. Helgen har gått i ett med blandad kompott. Jag och mamma var på lördag em till graven och satte blommor och ljus. Det var nu ett år sedan som pappa gick bort. Du kommer alltid att vara saknad och finnas i mitt hjärta!! Förstår inte vart tiden tar vägen. Det känns som det var igår ibland och ibland känns det som år och dar sedan. Därefter lite fika hemma hos oss och lite "töl ".

Söndagen bar det av till klubben för lite lydnadsträning med Cissi. Det var blött men annars ok nere på plan. Vi var alla bruna när vi var klara. Behöver öva mer på ff för den är inte jättesnygg. Vi tränade på höger och vänster, metallapportering, ff, rutan, dumrutan, vittring etc. Vittringen var jobbig när Maud och Tilde kom. Då glömde han bort sig och blev osäker. Det märks att han är kille och bara kan göra en sak i taget ;) Det går inte att kolla och jobba samtidigt. Jag är nöjd med det mesta. Metallen kändes superduper. Cissi var snäll och hjälpte oss med några moment. Detta är vi mycket tacksamma över. Tyvärr kunde jag inte återgälda tjänsten så där jätte mycket. Lite tandvisningstant fick jag va. Detta gör jag gärna om. Sedan blev det julpyntande för hela slanten. Strök gardiner och fixade och donade. Riktigt julmysigt blev det, om jag får säga det själv.

Nä nu ska jag snart iväg och plaska igen på lydnadsplanen på klubben. Undrar vem som blir brunast den här gånge. Jag eller hundarna?? :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

förlåt att vi kom å störde :(

Ses på onsdag!!

Anonym sa...

Det gör inget!! Det ska min fis klara, men det snurrar nog för mycket där uppe i hjärnkontoret. Trevligt med sällskap :)

Anonym sa...

Leste du skulle være med i Karlstad den 13. Gleder meg masse til og se dere igjen. Har jo ikke fått sett dere noe særlig i ringen, så at jeg får med meg debyen i elite, gleder jeg meg masse til

Anonym sa...

Det kommer säkert tillfällen då jag behöver hjälp med mer spännande saker än tandvisning ; ) Tackar för sällskapet, det gör vi absolut om!