söndag 15 mars 2009

Vad har jag gjort???

Tja, under veckan har det blivit mycket agilityträning och en del lydnad också. Agilityn ligger fokusen mycket på slalom och slalomingångar och på lydnaden ligger fokusen på koncentration i ff och att att hämta metallapporten även om matte kastar snett. Det sista var mycket svårt för lilla Hobbe. Vet att kanske matte istället borde träna sig på att kasta rakare men det känns lättare och en snabbare lösning att träna vovven på att hämta metallen efter sneda kast :)

I helgen har jag verkligen softat. Jag och Erik har varit på Hennickehammar och haft det så gött!! Ätit, ätit och ätit och mycket gott såklart och också bubblat. Kändes så himla gött och somnade sedan som en stock efter att ha spenderat en timme i relaxen och med god dryck såklart också men ack så gött :) Detta ställe är något jag verkligen rekommenderar framförallt deras relaxavdelning!! Vi hann med en liten promenad också för att smälta maten eller är det bara gammal vana, vad vet jag??? :) Hoppas alla andra också haft en super duper helg!!!

/Blubb, blubbb.....

Inga kommentarer: