tisdag 23 mars 2010

zombie

Ja det är ett ord som kan beskriva mig hela förra veckan. Förkylningen har äntligen börjat ge med sig nu, peppar peppar är väl bäst att säga... Den har jag gått och dragits med i två veckor. Som sagt förra veckan var jag helt slut varenda dag efter jobbet och fick släpa mig iväg för att få gjort något alls. Inte skoj alls :( Droppen var nog när vi satt och titta på tv. Jag satt upp för att jag kände mig lite sliten och vet vad som händer om jag lägger mig ned i tvsoffan. Men numera kan jag visst somna sittande kl 20 på kvällen. Det är ju helt sanslöst, somna sittande. Jag kan inte annat än att skaka på huvet åt mig själv. Denna veckan känns det äntligen som energin är tillbaka, yyeeesss!!!!

Så under veckan har det varit sparsamt tränat, men vi har fått till inomhus träning och träning på prommisarna i alla fall :).

I måndagskväll var vi ute och gick på skutis tillsammans med Sanna och hennes kusin och alla voffarna. Kul med sällskap. Är det någon som känner för promenad sällskap under veckan så hör gärna av er. Är en riktig liten sällskapsråtta jag :)

Hej svejs!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan :)
Hoppas du är fullt frisk igen & fått tillbaka orken.
Våren är så sakteliga på väg så nu blir vi gladare & piggare igen.
Ha de gott / Kram från oss