tisdag 6 maj 2008

Snart åker vi!!!

Helgen har bestått av mycket miljöträning, balansövningar och stadsträning för liten bc. i söndags var jag och Hanna T inne i stan och rekade inför kursen. Den avslutades med en glass i solen, mums! Tack Hanna :) På måndagkväll var det dags för kursen (som vi håller i) och vi balanserade på en massa olika saker och jah är imponerad över Hobbes balans. Han lyckades tom hoppa upp och stå still på en halkig gorilla som jag tror var i betong. Jag blev mäkta imponerad ;)

Ikväll har vi först varit och grattat min bror som fyller trettio år imorn. Snacka om att jag blev pikad att jag inte är hemma imorn på hans födelsedag :( Sorry, men lill syrran tänkte inte på det när hon boka resan för hundra år sedan :( Vi fikade och tjötade i det fina vädret. Fick många kramar av Anton (brorsans son) under kvällen, godingen ;) Hoppas du får en bra födelsedag imorn!! Nu har vi varit och lämnat hundarna och gissa om det känns tomt hemma. Kommer sakna min skruttar!!

Snart ska jag och Erik börja vår färd mot Arlanda och sedan ta flyget till Gran Canaria. Det kommer bli en lång natt, men vad gör väl det. Uhhh, vad härligt att åka iväg på en veckas semester. Jag hoppas på mycket sol och många paraplydrinkar ;)

Ha det så gott alla här hemma och ta hand om er. /Många kramar på er

Inga kommentarer: