måndag 21 december 2009

fortfarande sjuk :(

Hur länge ska detta hålla på!! Låter värre nu än någonsin men halsproverna visade inget. Suck, inget kan man göra!! Både jag och Hobbe är rastlösa. Nu har jag gått så hår i över två veckor så jag känner mig väldigt depp över att inte kunna göra allt man vill göra och ut och röra på sig. Hoppas Hobbes stygn lossnar snart så han får springa och busa som vanligt igen. De kändes sega men nu verkar det som om de ska lossna vilken dag som helst. Det har varit lugnt på träningsfronten pga bådas tillstånd. Vi har i alla fall övat lite trix såsom att sitta fint med godis på nos, fjärr, snurra, tvätta nosen m.m.

I helgen var jag på bröllop i Ludvika. Det var en kompis som jag pluggat med. Det var den tredje i det gänget som nu gift sig, så nu är 3 av 6 gifta. Mycket fint men uhh så kallt. Bruden var himla fin i sin brudklänning. Vi åt gott och kvällen avslutades ganska tidigt pga min hosta. Men trevligt hade vi det i alla fall. Hundarna var inkvarterade på Råtorp hos Eriks föräldrar och hade skött si exemplariskt tydligen :) Hoppas att lite halsvila ska göra susen nu under jul, annars klättrar jag snart runt på väggarna här hemma. På jobbet är det ju svårt att vara tyst men nu har jag bara en dag kvar sedan lite julledigt.


Vill Önska er alla en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!

Inga kommentarer: