onsdag 2 december 2009

Ett livstecken ;)

Har inte haft lust att blogga på ett tag och mycket har känts mörkt och tråkigt.

Årets sista agilitytävling som vår egna klubb anordna har nu gått av stapeln och det blev en lång men trevlig dag. Jag var något trött på att höra min egen röst men hoppas att inte alla andra blev det :) På tävlingsfronten för mig och Hobbe så diska vi oss i båd loppen men jag är nöjd ändå. Banorna var lite i svåraste laget för oss men det hade kunnat gå... Hoppklassen kändes grym förutom att han gick ur slalomen. Vi hade bra flyt genom banan och han satt fint i båda starterna :)

Vi har tränat på men har som sagt lagt lydnaden på is till nästa år. Så nu har vi spårat, kört uppletande, tränat på kryp, budföring och tränat agility.

Eriks 30 års fest har gått av stapeln och det var himla trevligt och jag tvingade alla stackare till lite lekar oavsett man ville eller inte ;) Fast lite skoj var det nog!! Uppe sent och upp tidigt men det var det värt :) Imorn bär det av till Eriks 30 års present från mig, Wien. Det ska bli kul att komma iväg och så får jag se lite pollar också ;), Spanska ridskolan. Det ska bli häftigt att se.

Så ha det så gott här hemma så syns vi igen till veckan med nya friska tag!

Inga kommentarer: