torsdag 25 november 2010

Blev det något kvar??

Så här kan det se ut när man borstar en långhårig man och jag kunde ha fortsatt mer men ryggen orkade inte mer. Men av högen att döma undrar jag om jag har någon hund kvar och svar på den frågan är att det har jag och det syns ju inte att man nästan borstat bort hela hunden.





Här är lite trevligt hundfolk som hänger i köket på mitt kalas och vad pratar man om, jo... HUND såklart!! :) Lille J lär sig tidigt vad man ska prata om.



30-års kalas avklarat med många trevliga människor på besök. Hade gärna hunnit tjata mer med alla men så är det ibland... Och snart är 30 års dagen till ända också. Då är jag också med i 30-års klubben ja mä!! Ni som redan är där, är det något jag ska tänka på?? ; ) Jag fick idag på min födelsedag en present som både två-benta och fyrbenta fick skoj med och som sannerligen kommer användas mycket framöver : )











Nu är det någon som tycker mamma har bloggat klart så det får räcka för nu så länge!!



/Höres!!

Inga kommentarer: