torsdag 22 oktober 2009

Utmanad

Jag har visst blivit utmanad av Hanna och ska komma på 7 saker om mig själv. Tja det var inte lätt men jag ska ge det ett försök :)

1. Jag gillar att vara ledig och det är jag imorn :) Semesterdagar är härligt, mmmm...
2. Har klippt lugg som jag inte haft sedan mellanstadiet.
3. Är rysligt rädd för stora, håriga spindlar.
4. Jag har på senare år blivit höjdrädd.
5. Har visst gått ned tre kg och fått bättre flås sedan sist som var för ett halvår sedan. Det kändes gött att höra på min hälsoprofil idag. Så tummen upp för mig idag!! :)
6. Gillar att baka men gör det allt för sällan.
7. Är mycket social och gillar att umgås med nära och kära. Jag skulle aldrig klara av att vara ensam för länge. Härligt att jag har både sambo, vänner och bror och mor också förstås. Inte att glömma mina härliga två fyrbentingar också.

Jag utmanar: Anette och Sanna på att göra det samma som ovanstående fast om er förstås ;)


Nu till lite härliga bilder som jag bara måste lägga in på våra voffar som Mia tog på vårt agilitypass på hbk den 7 oktober. Jag fick prova ta bilder på hennes voffar och det var skoj men ack så svårt att få till! ;)
Hobbe agility fokuserad!! :)
Flygande gunga...

Här kommer racern...
Han ser nästan lite scary ut lille Hobbesson. Här bråttom att svänga, ligger i svängarna :) Tur att han inte har körkort!! ;)


Här ser Snuto duto så himla glad ut!! "Agility ä joligt!!
" tycker även Snuto.


Äldre, stilig herre diggar denna sport starkt. Han ser vekligen så glad ut när han kör. Han ser inte ut som han vill pensionera sig direkt.

Här kommer Mias ena hund Mollie. Ser så härligt ut med all päls som fladdrar i vinden när hon hoppar.

Här kommer Flora, Mias andra voffe. Hon ser så flickig och söt ut.

Nej nu ska jag inta viloläge i soffan en stund innan jag drar iväg för lite hundträning med härliga hundvänners sällskap.

/Hej på dej!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Sirry att jag är så JÄ*LA dålig på att höra av mig...:S Härliga bilder! =)

Hanna sa...

Sorry ska de juh stå...