torsdag 19 februari 2009

Säg till mig!!!!

Ser ni mig gå sambitet så säg till mig snarast!!!!!! Jag fick komma in igår till tandläkaren ändå, vilket var gött. De hittade inget utan sade att värken berodde på att jag var spänd i käken. Hon slipade och frågade om jag känt mig stressad, men det har jag faktiskt inte. Klart man är stressad på jobbet från och till men inte mer än vanligt. Skulle tänka på att slappna av mer. Detta känns inte lätt men ska försöka tänka på det när jag är vaken men när jag sover går det ju inte. Värken har försvunnit lite och hon sade att den skulle gå över bara tänderna fick vila. Knepigt att man kan få sådan fruktansvärd tandvärk av att vara spänd. Besöket blev billigt viket kändes skönt eftersom plånboken börjar gapa tom.

Igår efter tandläkarbesöket åkte jag till I2 för att möta Anette. Vi tog först en prommis för att sedan köra lite lydnad. Anette hjälpte mig med foten och alla sorters störningar såsom en mycket närgången tävlingsledare, koner, leksaker etc.. Mycket nyttigt för Hobbe men ack vad jobbigt. Det syntes på hela honom. Ena stunden gick huvudet på honom som om han hade ticks och att gå förbi bollarna var värst. Detta ska vi jobba vidare med. Tack Anette för hjälpen. Hjälpte Anette med vittringen. Medan vi träna dök det upp fler och fler bilar. Det visades sig att de skulle ha kurs där. Inte visste jag att man fick hyra marken där!! Men där ser man!! Men vi flyttade oss så snällt längre bort. Maj slöt också upp med Seven och tränade lite. Hoppas du fick en fortsatt bra födelesdag Maj. Sedan bar det av hem för att hjälpa Erik med tvätten.

/Ha det gött!

Inga kommentarer: