söndag 6 februari 2011

Vinterbus och söndagsprommis

Armen går åt rätt håll men det tar tid, grr... Gillar inte att vara dålig längre! Alla planer som jag hade i helgen gick om intet pga. en j.vla arm... Inget skoj alls.
Igår kväll var tvåbentingarna i familjen på kalas hos en kompis. Där var det blandat med både bebisar och vuxna. Inser att ens umgängeskrets oxå har förändrats. Nu är många av oss trötta småbarnsföräldrar. Känns som det var ett tag sedan som vi skålade och drack lakritsshotar, tequila och var uppe sent på nätterna... Jag känner mig inte alls gammal! :D Vi åt god mat och hade det trevligt. Fick bland annat supergoda tårtor, en med mango och passionsfrukt och en med blåbär. Vi stannade fram till halv elva så det var ju lite sent i alla fall... ;)
Idag har hela familjen i alla fall varit på en långprommis i det härliga vädret och njutit av solen. Blev lite bus med vovvarna i snön med bollen och lite bildtagning. Kul att få göra lite med vovvarna längs promenaden även om jag sett fram emot träning med Hobbe men jag får väl försöka se allt positivt och inse att det kommer många fler gånger framöver när jag inte har armen i bandage... Vi tränade lite sättanden, lite ff men det var en alldeles för het vovve så det kommer jag få ta tag i framöver igen :) och sättanden och lite fjärr. Pluto tränade på att snurra och gå ff. Tänkte försöka få till nån kvällslydnadsträning under veckan inne i Forshaga nånstans i ljuset för att börja fila lite inför våren.

Här nedan kommer lite bilder från dagens prommis...

Hobbe anfaller flygande boll!!

Hobbe fångar den flygande bollen!

Pluto fixar markbollarna han...

Här kommer vi :)

1 kommentar:

Anette W C S sa...

Säg till armen att krya på sig!! Fina bilder!