tisdag 23 februari 2010

Samariternas helg

Denna blogg måste jag bara lovorda flera människors goda vilja att hjälpa andra människor. I helgen varnade de och sade att kunde man stanna hemma så gör det. Detta hörde visst inte jag och så här i efterhand så kanske jag borde gjort det men allt löste sig prima :) I lördags var det agilityträning och redan när jag skulle iväg så satt jag fast med bilen men då kom min kära sambo och hjälpte mig. Efter agilityträningen så var det samma sak igen och då var Anette och Sanna gulliga och puttade på. På söndagen hade jag varit hemma hos en kompis och skulle åka iväg till bion för att möta Erik och då satt jag fast igen men jag tror nog jag kommit loss tillslut med lite knixande. Då kom det först en sedan en till okänd förbipasserande människa förbi och puttade på. Så jag vill bara lovorda alla goda gärningar och all hjälp jag fått av både kända och okända medmänniskor i helgen. Tummen upp för er!! :)

Helgen har som sagt bestått av alldeles för mycket snö, minus och långa hundpromenader och hundträning, plus. Inte heller att glömma biobesöket. Vi var och såg Luftslottet som sprängdes, himla bra men lite oväntad början.

Kram

Inga kommentarer: